אמנת שירות של ויזה פוסט:

מתוך מחויבות לשירות ומתוך רצון כנה אנו מתחייבים לדבוק בערכים המצוינים באמנת השירות כדי לשפר את תדמיתנו בפני הלקוחות ולהעלות את שביעות רצונם. מטרתנו לספק מענה ללקוחות בתחומים שונים הכוללים בין השאר תשובות לשאלות כלליות על אופן קבלת הויזה, תוך מענה מהיר, אמין, מקצועי ואדיב – מצוינות בשרות ללקוחות!

צוות שירות לקוחות ויזה פוסט יפעל במקצועיות רבה , תוך מתן מענה הולם לצורכי הלקוחות.
צוות שירות לקוחות ויזה פוסט ישאף לתת ללקוחות החברה שירות איכותי, יחס אישי, סבלני ואוהד.צוות שירות לקוחות יפעל תוך התמקדות בצרכי הלקוח ובציפיותיו. במסגרת זו שירות לקוחות ויזה פוסט יהיה זמין לפניות הלקוחות במגוון ערוצים: בטלפון, בטלפון סלולרי, בפקס, בכתב, באינטרנט ובפגישות פנים אל פנים.

אנו מתחייבים:

1.

לענות במהירות, באדיבות וביעילות לכל פנייה למשרדנו.

2.

להקפיד להזדהות בשם המשרד ולטפל בלקוחות ביעילות המרבית.

3.

למסור מידע מקצועי בדוק ואמין ללקוחות.

4.

לתאם ציפיות עם הלקוח לגבי מועדי פגישות ומידע חשוב לקראת הראיון.

5.

להפיק לקחים מכל פנייה, ולידע את גורמי הניהול.

6.

להיות לויאלי לחברה אותה אני מייצג – ויזה פוסט.



על

החתום:

יניב אלבז, עו"ד ומנכ"ל ויזה פוסט